duminică, 15 mai 2011

Sa dam blogului ce e al lui

La aproape 5 luni de la deschiderea blogului in mod public m-a luat cheful sa-i fac un bilant.
  • Acest inceput de poveste se datoreaza Andreei,ea mi-a spus ca pot sa-mi creez un locsor unde sa fiu eu cu mine si in care sa-mi fie bine.Initial n-am vrut dar la trei zile de la intalnirea noastra (pe care nici acum n-am relatat-o pana la capat) am scris prima fila.
  • De Craciun visam cai verzi suspendati
  • Apoi m-am imbolnavit de lepsita,boala care nu ma slabeste nici dupa 5 luni-mai am datorii,stiu bine.Nimic nu scapa memoriei mele.
  • Cel mai adesea i-am schimbat interfata.
  • I-am scris mamei.
  • Am aratat o pasiune
  • Scriu un jurnal de fata trista.
  • Si lui i-am scris.
  • Am notat impresii din oras,despre oameni si despre ce mi-a placut la altii
  • Sau despre ce am vazut sau despre ce-am citit.
  • Cu o greseala doua de exprimare,scriere sau una gramaticala am adus scrierea  pana aci.Nu-i un blog,e o insiruire de insomnii ale unei femei ce nu prea dormea insomnii  ce o dezvaluie sincera si intreaga.
Multumesc,Andreea.


Un comentariu:

Tomata cu scufita spunea...

oh, ce surpriza. :) chiar nu stiam ca in urma discutiei noastre ai facut acest al doilea blog. :) dar ma bucur ca iti descarci sufletul si ca asa mai aflu si eu chestii despre tine. :) Sper sa-l umpli cu intamplari fericite. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...