joi, 2 iunie 2011

Inima mea are cartonaşul roşu

Riscul dumneavoastră cardiovascular este: 5 %.
M-am jucat cu cartonaşele SOScardio şi mi-a ieşit cel din coada listei lucru mai mult sau mai puţin alarmant pentru că, prezint un factor ereditar de care sunt conştientă, dar cu siguranţă unul care m-a făcut să mă întreb cât de sănătoasă e viaţa pe care o duc. Concluzia de după citirea sfaturilor lor a fost că nu-i prea sănătoasă iar asta nu-mi place defel.
Ce să fac eu, o femeie la nici 30, pentru o schimbare majoră?
- Să aştept ziua de luni... la mine luni poate fi şi azi dacă mă străduiesc puţin.
- Să nu mai fumez... nu am atins ţigară aprinsă nici măcar în glumă.
- Să nu-mi doresc să fiu bărbat... deşi ieri am văzut că se poate chiar cu eforturi financiare mici.
- Să fiu activă.. mai mult decât mă ţine în corzi fiară nu pot, deocamdată.
- Să mă duc la doctor... pe care l-am cam obosit cu vizitele mele.


Nu-mi rămâne decât să aştept să mă mai nasc o dată, aşa scap şi de grijă cea mai mare şi nici nu mai e mult până atunci.




Un comentariu:

loopoo spunea...

Asa e, faptul ca sunt barbat, e un risc in plus, asa mi-a zis mie medica de familion. Ca am burtica, iar e un factor de risc. Cu barbatia e mai greu sa rezolv, da cu burtica as putea incerca :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...