marți, 17 mai 2011

Cat trafic imi aduce un mesaj simplu!

Extragerea Cosmote de nu stiu cand,pentu ca nici nu ma intereseaza,mi-a adus cel mai mare trafic asupra unui mesaj scris si asta intr-un timp  extrem de scurt.Textul asta in care vorbesc despre inutilitatea participarii la acel concurs a stabilit un record in trei zile zile.
14.05.2011
 48 Afişări de pagină
Ma surprinde si stiti de ce?Pentru ca si cei care il cauta stiu ca nu-i decat un joc de noroc pe bani multi.Cineva in spatatele lor are sa incaseze sumele aruncate in sms-uri si-are sa-si dubleze ofertele,aparent favorabile,de abonament (cu un telefon de 1 euro,reducere-iti dau sms-ul inapoi),care evident vaneaza alti naivi semnatari de contrate,daca se poate pe 24 de luni,ca doar sunt "Alaturi de tine" lumea lor fiind chiar tu,naivule.
 Ma intreb cate vizualizari va face mesajul de fata?mai ca as paria a doua oara ca numarul lor sare de 48,tot in doua zile si n-am scris nimic senzational.
-Nici despre nudismul Papei pe o plaja de gay.
-Sau insemnarea in masa a populatiei unui continent cu numarul fiarei.
-N-am dat nici sentinte in cazul Elodia.
-Nu l-am gasit pe Osama Big L viu
-Si nici pe Irina n-am plasat-o departe de parintii ei jucatori de ping-pong.




Cand o sa scriu despre Base si Voiculescu ce-si petrec impreuna concediul pe o plaja exotica o sa mai caute cineva articolele mele?Alta intrebare cinica.

2 comentarii:

Oana D. spunea...

Asta numesti tu trafic mare? :) Te pup, sunt bloguri cu 2000 de vizite zilnic.

Roxana Trandafir spunea...

@Oana,asta e recordul blogului pe care te aflii,nu am facut nici o comparatie cu altul sau altele.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...