vineri, 27 mai 2011

Ziua Miilor de Draci

Nu am călcat cu stângul din pat, n-am văzut o pisică neagră înainte, n-am spart nici o oglindă din buimăceală, cu superstiţiile n-am nici o treabă, dar totuşi ziua asta a fost pe dos ca şi cum aş fi cusut toate rele pe matricea ei. Nici nu m-am ridicat bine că s-a şi luat ghinionul după mine:
1. Am scăpat telefonul în vasul de toaletă. Ce numai altora să li se întâmple? Pot şi eu. Agitaţie. Mii de draci. Înghiontiri. Scoateri. Tamponări. Nu se mai deschide. Alte mii de draci.Îl fac bucăţi. Recuperez cartela. Caut alt telefon. E vechi. Nu-mi place. Dar la cartela nu renunţ. Accept că trebuie să mă mulţumesc cu el câteva săptămâni.
2. Caut un număr de contact al altui oftamolog. Găsesc farmacia. Duduia de la telefon mă repezeste şi îmi trânteşte în nas după ce îmi spune răstit numărul bun.Mă enervez.Mă indispun. Mai sun o dată. Mi se spune că programările se fac o dată pe lună în dată de 2 ale luni. Mai am de aşteptat.Mă indispun.
3. Merg la notar. Nu-mi plac actele. Doar el îmi place. E cald şi se face înţeles. Lumea din sala de astepare e multă, răbdarea mea puţină. Până să intru număr alte mii de draci bineînţeles.Mă primeşte. Îmi spune că-mi lipseşte o ţidula. Fiind vineri nu mai pot să o obţin la timp. Plec dezamăgită. Nu-mi plac amânările.
4.La coafor nu m-am tuns. Stilista mea îşi face datoria de mamă pentru fetiţa ei. E liberă câteva ore.Şi aici trebuie să mă întorc cu altă ocazie. Până atunci nu-mi ieşise nimic.


Nici până acum nu a răsărit vreo întâmplare fericită.Mă gândesc tot mai mult cum să atrag una. Cum ar fi să mi aşez textul de la coadă la cap? Aşa aş vedea totul bine şi fac ghionul să plece?

Un comentariu:

loopoo spunea...

E, intr-adevar, cate o zi de-aia de nu-ti iese nimic. Cred ca trebe sa astepti sa treaca ziua aia, si sa incepi alta ca sa iti mearga. In cazul tau, ziua de luni e "alta" zi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...