luni, 31 ianuarie 2011

Lantul de caini

Iesisem la plimbare mizand pe seara asta frumoasa cu gandul sa ajung in curtea scolii,dar n-a fost asa.A trebuit sa ma opresc in jurul blocului pentru ca gheata de afara imi facea probleme si riscam sa-mi pun picioarele in pericol si am decis sa ma plimb pe alee.A fost cu siguranta cea mai proasta alegere cu putinta,alaturi de mine plimbandu-se si cainii in haita.Sase mari si ageri si 2 mititei.Spaima pe care am simtit-o urcandu-mi -se pe spinare nu se poate descrie in cuvinte.Stiam ca nu trebuie sa le arat frica si totusi am ramas inerta pana cand,din fericire un vecin zdravan a venit sa ma scoata din mijlocul lor.Nu ma latrau,nu ma maraiau,doar ma stransesera ca un lat din care nu aveam nicio sansa de scapare.
Oamenii mor pe strada din cauza cainilor,cum cazul sinistru al femeii pe care au mancat-o a fost acum cateva zile si nimeni nu misca un deget.
Ii pasa cuiva ca ne facem concurenta?

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...