luni, 9 mai 2011

Ca la 40 de ani...

Soc.Poza din fata mea nu-i a mea cu siguranta.Ma frec la ochi si ma mai holbez o data la femeia de pe proaspatu-mi buletin.Nu,nu-s eu.Vazusem inainte pozele,chiar in ziua cand am declarat pierderea si parca in calculatorul lor nu erau asa inspaimantatoare.
Ma uit cu uimire la femeia ce-mi intinde foile pentru semnat.Pesemne ochii ma tradeaza caci femeia imi spune.
-Nu ne prea ies pozele aici,uitati-va ce spatiu intunecat si in plus atunci cand ati venit aparatul nu mergea.
Stiu,nu am uitat,dar asta nu ma multumeste.In mana mea sta chipul unei femei care se aproprie de 40 de ani,incruntata,prea severa,prea ridata pe cand mie lumea pe strada imi greseste mereu varsta cu ani multi in minus.
Am sa suport batranetea inca de acum vreme de zece ani batuti pe muchie.Are sa se uite lumea cu uimire la mine cand ma voi legitima cu actul pentru ca sigur,cea din poza nu par a fi eu.
Cu inima grea si inca o data nemultumita de conditiile Romaniei,fie ea si in postura oficiala,vin cu baba acasa si-o ascund in sertar.
Un an sau doi sa treaca si gata,o alung.Imi reinnoiesc actele chiar daca platesc amenda.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...