sâmbătă, 14 mai 2011

Las mana ta...


Este in dreapta mea o punga goala,fasaitul ei m-a deranjat,ma scosese prea brutal din tacerea asteptarii.Verific toate caile ce duc spre tine,dar sunt mai pustii decat noaptea.Nu-mi spui nimic,de cateva ore am inceput sa ma intreb serios de ce?astazi era,o zi speciala.Era 13 al nostru.Nu cred ca superstitiile te-au facut sa te retragi intr-o padure a tacerii,nici macar planetele nu s-au asezat nefavorabil si nu au prezis catastrofe.Asta sa fie o catastrofa?Nu o sa-i spun decat sfarsit.Incerc sa fiu cat se poate de obiectiva,ma doare,nu,nu ai de unde sa stii cat de mult.Am rememorat cu precizia memoriei pe care o invidiez fiecare greseala pe care am facut-o fata de tine.Nici una nu prevestea ca ai sa taci din senin.Te-am privit in ochi si am pus expresivitate in gesturile mele ca sa auzi ca imi pare rau.Acum nici eu nu mai aud nimic si nici nu cred vreau sa mai simt scuze care nu exista,Pentru ca din tot ce-a fost nu mi-a ramas decat o strangere de mana si-o speranta.Pentru tot ce nu mi-ai dat,Multumesc.Pentru tot ce mi-ai dat ti-am multumit cu mine.
Cand o sa vezi ce-am scris ai sa ma certi,mereu ma certai,nu stiu de ce,as fi vrut sa-ti dau multe cuvinte in mesajul asta,dar mainile mi s-au desprins definitiv de suflet si de mainile tale.Cuvinte?

2 comentarii:

Zina spunea...

Dragă Seherezada, posturile tale mă fac să mă gandesc mereu ca esti o persoana cu sufletul prea sensibil. In conditiile astea sper sa nu te supar prea tare, dar te rog, corecteaza titlul blogului, e prea serios ca sa schioapete ortografic. L-ai omis pe a la "indragosti".
Si sus inima, e primavara, iesi la plimbare, uita gandurile triste !

Roxana Trandafir spunea...

Asa e,corecturile cred ca nu trebuie sa le fac doar in scris. Multumesc doamna!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...