duminică, 15 mai 2011

O leapsa mult prea personala

De la Amiuta
Cum ai reactiona daca te-ar insela partenerul?

 Am  aflat datorita intuitiei si putinelor cautari pe care le-am facut din suspiciune.Prima reactie a fost de deznadezde totala,apoi s-a  tranformat in autoinvinovatire-mi-am reprosat pana si cea mai neinsemnata reactie sau replica.In a treia faza am ajuns la respingerea totala a oricarui comunicari cu el pentru ca in cele din urma sa nu-i spun nimic,ci sa ma indepartez incet si sigur taind din radacini fiecare sursa de apropiere.

 Daca ai un vis care ti-ai dori sa devina realitate, care ar fi acela?

Imi doream din suflet sa vad marea,am vazut-o,acum imi doresc sa-i fiu aproape si visul cel mai mare e sa am o casuta,cat de mica din care sa zaresc dimineata intinsul valurilor si seara sa numar stele stand in pat.

Pe cine ai vrea sa snopesti in bataie?

 Pe mine.Pentru argonta cu care ma privesc,pentru cinismul cu care ranesc,pentru fricile pe care le manifest,pentru sensibilitatea acuta pe care o am,pentru bascalia cu care am grija de mine,pentru neincredere si sobrietate.

Suficient incat sa ma transform in sac de box.

Ce ai face cu un miliard de dolari?
As respecta o promisiune si as investi in cercetarea pentru tratarea cancerului ovarian.Apoi as deschide un centru pentru copiii diagnosticati cu pareze si paralizii si m-as interna si eu sa ma vindec.Si mi-as cumpara carti,toate cartile dorite si mi-as face casuta pe plaja.

Ai fost vreodata indragostit de doua persoana deodata?

Nu.

Cat ai astepta pe cineva pe care iubesti cu adevarat?

Sunt capabila de sacrificiu,dar nu intr-atat incat sa-mi risc sanatatea si linistea asa cum am facut-o din naivitate.

Daca ai castiga la loto, ti-ai da demisia de la slujba?


Mi-as crea o afacere.Nu stiu acum care ar fi ea.

Cine e in topul celebritatilor cu care, daca ai avea ocazia, ai face blastamatii?

Bestematie?As putea doar sa-l seduc pe Florin Piersic Jr astfel incat urmatoarea femeie din cartile lui sa fiu eu.


Ce suge viata din tine?

Tineretea si libertatea.Sunt captiva intr-un spatiu imposibil de descris in cuvinte uzuale,

Cum te vezi peste zece ani?
Nu ma vad,sunt omul prezentului asa cum si fericirea e o chestie imediata.


Care e cea mai mare frica/fobie a ta?


Claustrofobia.

Ai prefera sa fii bogat si singur sau casatorit dar sarac?

Linistita,asta implica multe,inclusiv insingurarea.

Care e primul lucru pe care il faci cand te trezesti?

Ii scriu un sms,inca ii scriu si il chem la o cana bautura calda.Rareori mai vine.

Ai da totul intr-o relatie?

Dau,sunt inspaimantator de darnica.

Cariera ta este vitala pentru tine?
Vitala pentru mine nu-i decat implinirea.Asta implica si pasiunea pentru profesie.

Ai ierta si ai trece peste ceva, indiferent cat de oribil ar fi acel lucru?

Iert,dar nu mai creditez persoana ce-a gresit decat cu o farama de incredere.O data ce mi-ai zdruncinat increderea m-ai indepartat si cu greu ma mai aproprii.

Preferi sa fii singura sau intr-o relatie?

Teama de singuratate m-a facut sa aleg parteneri neprotiviti,oameni speciali in felul lor,dar incompatibil cu mine.Dintr-o disperare pe care nu o justific nici macar mie insami ma agat de prima mana intinsa,care nu intotdeauna imi aduce siguranta.Singura in doi insa nu mai vreau niciodata.

Inspaimatator de darnica fiind va dau si voua intrebarile astea si Laurei si Tomatei,

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...