luni, 23 mai 2011

Uite programarea,chiorule


Probleme cu ochii am avut de mică, nu-i o noutate pentru mine să-mi fac programare peste programare la intervale regulate. Am învăţat până şi regula sunatului din timp ca să apuc un loc peste alte două luni. Pentru data trecută când am fost la control programare mi-am făcut din decembrie pentru martie.Cu toate că mă aşteptam ca sunând acum ziua consultului să fie în septembrie lucrurile s-au străduit să mă surprindă.
- Bună ziua, vreau să fac o programare
- Da,sigur, o clipă vă rog... cred că... săptămâna viitoare luni. Cum vă numiţi? Aţi mai fost la mine?
- Da, după reţeta dumneavoasta am ochelar. Acum s-a întâmplat ceva ciudat.
- Ce anume? Spuneţi-mi tot, vă rog
- Am observat o slăbire a vederii ochilui drept, imaginea-i neclară, nu mai pot să citesc decât ce în caractere mari, am fotofobie şi în faţa monitorului mă deranjează orice pagină albă. Ce e scris,de exemplu, pe messeger în mod normal nu mai văd sub nicio formă.De ieri vederea s-a schimbat dramatic.
- Trebuie să vă văd repede, aşteptaţi vă rog o secundă... puteţi veniii... joi la 16.20?
- Voi fi acolo, mulţumesc.
Deci se poate.Şi se poate fără şpaga. Doar că trebuie să se şi vrea.Cât ar fi aşteptat oare un posibil pacient nou? I-ar fi dat atenţie la telefon? Sau mai degrabă ar fi aşteptat unul vechi ca mine care să-i ducă faima mai departe pentu acest favor.
 E un bun profesionist doamna asta, toată consideraţia pentru ea, dacă ar avea şi puţină îngăduinţa şi înţelegere de fiecare dată când o cauţi ar fi de-a dreptul ideală.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...