miercuri, 18 mai 2011

Diacritice am,Idei îmi mai trebuie!

Lumea deţinătoare de bloguri zice că-i mişto să scrii aşa.Că-i mai cu stil.Că-i mai frumos.Că-i mai citeţ.Că-i un pas spre evoluţie.Păi ce,eu sunt involuată?Eh,stai să vezi,mă trezesc cu noaptea în cap şi pun mâna pe diacritice.Le privesc,sunt  semne periculos de mici pentru nişte ochi saşii.Le pipăi ca într-un examen braille,nimic suspect la atingere.Le aşez pe foaie,sunt cuminţi.Deci mă vor asculta.Bun,au trecut toate treptele examinării şi sunt gata să se încolăcească în jurul altor încrengături ce se numesc litere.Vor scrie cuvinte.Cuvintele vor scrie propoziţii.Propoziţiile fraze.Frazele texte.Textele un jurnal.Jurnalul  inepţii.Inepţiile o istorie.Punct.

Un comentariu:

loopoo spunea...

Ehee, mi-a trebuit ceva sa ma invat cu diacriticele. Dar pentru ca sunt putoare, scriu cu ele numai articolele mele. As pierde mai mult timp daca as scrie peste tot cu diacritice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...