luni, 2 mai 2011

O zi fara somn e o zi nereusita

Nu am fost niciodata prietena cu somnul pana acum.Intotdeauna mi se parea ca dorm prea mult cu toate ca dormeam maxim 5 ore si ca,din lipsa de idei,pierd timpul sforanid.Acum nu pot sa stau prea mult pe scaun,categoric nu mai am voie asa ca ma simt nevoita sa-mi organizez timpul prin pat.
Ma trezesc si incep a cotrobai printre carti,mai am putine din colectia 101 a Adevarului.
Aud o stire radiofonica sau la televizor.
Mananc,iau pastilele si adorm.
Dupa minim o ora casc ochii spre primavara,citesc,scriu pe blog putin,ii rasfoiesc pe altii si iar adorm.
Trece a doua ora de somn,ma trezesc pentru pranz si adorm la loc.
Primesc o vizita doua,citesc,ii scriu un mesaj doua si ma uit din nou la stiri.
Seara ma plimb pe afara,imi fac exercitiul si adorm dusa pana dimineata.
Nu-mi place programul de sugar,dar mi-e bine,demult nu mi-a fost asa.Viata mea s-a rasucit cu fermitate cu 180 de grade.Voi a scrie mai multe cand nu-mi va mai fi la fel de somn. :)

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...