sâmbătă, 11 iunie 2011

La cumpărături: N-avem,n-avem,navem!

Câteva lucruri pe lista cu cumpărături şi multă grabă, în după amiaza asta trebuia să termin de gătit şi pentru mine şi pentru ai mei. Ajung în magazinul din zonă, chioşcurile le evit din pricina preţurilor piperate, mă plimb între rafturi şi nu completez lista decât cu ouă.Mă duc la duduia de la raionul cosmetice, singura vânzătoare prezenta din toată incinta şi zic.
- Aş vrea pate Bucegi.
- Nu avem decât Sadu. Luaţi din asta că e bună
Sadu e singura marcă de pateuri pe care n-o pot ingurgita sub nici o formă, strâmb din nas şi sar peşte cu gândul că va găsi Cris la Real şi ce-mi doresc.
Dă-ţi măsline verzi...
Se uită la bolul cu măsline stafidite şi îmi replică.
- Uitaţi cum sunt, mai bine vă dau negre din Grecia, le-am primit ieri.
Enervată îi întind listă:
- Aveţi ceva de aici?
O studiază, pleacă printre rafturi şi se întoarce la mine cu următorul răspuns.
- Muştar picant nu avem, doar dulce, pasta de legume cu vinete, nu cu fasole şi caşcaval. Brânză feta, ulei de măsline şi ciuperci nu avem, primim marfa luni.


Iau lista siderata şi
Ceva aveţi? Mi se pare incredibil că va mai numiţi magazin alimentar.
Doar m-a privit. Nu avea şi de data asta un răspuns lipsă pe raft.
Am plecat dezamăgită încă o dată de calitatea serviciilor oferite de comercianţi.De patroni.De lipsa de bun simţ şi de totala indiferenţă cu care ni se dau alimentele de bază. Majoritatea afacerilor de acest tip se vor a fi magazine universale,dar nu sunt decat bombe ieftine unde stau doldora fardurile lângă rafturile cu borcane, lăzile cu carne lângă haine şi uite aşa s-a făcut de-un magazin. Doar bani şi piaţa de desfacere îţi trebuie, ce şi cum livrezi, n-are importantă într-un cartier al pensionarilor ce sunt dependenţi de tine.
Numărul întâmplărilor de la cumpărături e atât de mare pe cât e o zi de iunie. Ciclul abia începe.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...