vineri, 17 decembrie 2010

Cafea cu aroma de domnisoara

La 3 concursuri m-am inscris de cand blogosferesc pe acilea.Trei concursuri cu nicio sansa de castig.Primul a fost pentru cei cu state vechi,hazardul meu a fost o copilarie,iar cei 50 de euro drept premiu mi-au facut cu mana de departe.Al doilea inca isi asteapta castigatorii si desi m-am inscris prima,trebuie sa tin seama de dezavantajul unei trageri la sorti.Cel de-al treilea n-a mai fost pe invisible yahoo,ci in gradina Tomatei.Nimic nu ma facea sa cred ca povestea scrisa de mine o sa fie vreodata aleasa dintre celelalte.In primul rand eram o necunoscuta pentru domnisoara cu Scufita.Nu eram nici timisoreanca si nici cu stea in frunte incat sa fiu sigura de reusita mea.Dar se pare ca,povestile imi ies bine si pe  neasteptate m-am trezit ca invitatia la cafea in Timisoara se concretizase.
Vestea cea buna era umbrita doar de nametii din ce in ce mai mari ce se asterneau pe drumuri,asta urma sa-mi ingreuneze calatoria,dar cunoscandu-mi frumoasa inconstienta n-am ezitat sa accept chiar daca trebuia sa-mi petrec aproape toata martea in Timisoara.Am cautat cea mai buna ruta si am gasit-o,aveam sa ma cuibaresc intr-un maxi si un tren trebuia sa ma redea orasului meu abia tarziu in miez in de noapte.Toate detaliile fiind puse la punct mai ramanea doar sa-mi stapanesc emotiile buclucase.Ii scriu Tomatei un mail in care ii vorbeam despre mine asa cum sunt,un pic diferita fata de ceilalti bloggeri cu care interactionase.Nu mici au fost surprizele,dar cum lucrurile erau stabilite era musai sa ajung in Mall-ul Timisoarean la cafneaua cu insigna verde,Starbucks.:) 
In dimineata zilei de marti aveam mainile umede,buzele tremurande si gentuta cu povestile lui Creanga pregatite sa fie donate.

-Va urma-

3 comentarii:

Giarmaica spunea...

poate imi spuneti si mie cand mai iesiti la cafea :D (in cazul in care nu e "girls...day...out")

Roxana Trandafir spunea...

Asta s-a intamplat sa fie,dar...s-a facut o exceptie pentru cateva minute,ai sa citesti restul povestii spre seara.
Data viitoare tu o sa fii exceptia si de obicei imi tin promisiunile.

Giarmaica spunea...

ouchei :) in cazul asta, te trec pe lista sa stii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...