luni, 16 mai 2011

Cand ti se incurca picioarele te doare capul

Un incarcator iti poate face  indirect cucuie?Teoretic nu,practic,insa urmele ce le lasa sunt extrem de dureroase,simt asta cu toata fruntea.
Povestea intreaga a serpuitorului e cam asa:
La orele pranzului raman fara baterie in ambele telefoane,lucru surprinzator pentru ca de fiecare data le verific cand plec la drum.Neavand alternative astept sa ma intorc acasa si sa le alimentez,acasa insa avea sa ma astepte o suriza.Am trei incarcatoare dintre care doua stiam ca functioneaza,le-am pus in proza si mi-am conectat telefoanele,nici o ticaire,nici un led aprins.Ma mir si ma indrept spre sertar,dar cand sa pasesc peste cele din fata pardalnicele prind viata si ca niste serpi mi se prind de degete si ma trag cu putere in jos.Nu apuc sa imi folesc bratele si ma vad cazand in fata,numai ca un  scaun s-a cionic brutal cu fruntea mea.Automat am vazut negru inaintea ochilor si pana sa-mi revin din ameteala mi-a trebuit mai bine de un sfert de ora.Credeam ca mi-am spart fruntea,dar a fost doar o umflatura ce se simtea din ce in ce  mai stapana  pe ea si  crestea,crestea.Cu o mana in cap si alta bajbaind pe pereti am ajuns langa oglinda de la baie.Niste ochi plansi isi faceau loc acolo,dar nu mai erau doi,ci trei.Pana nu stiu cand o sa fiu femeia ciclop,bine ca pentru cel de-al teilea nu am nevoie de ochelari.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...