duminică, 22 mai 2011

Sec portofele perfect!

Din pură întâmplare am dat peste carnetul meu pentru cumpărături unde o listă cu "urgente" îşi făcu simţită prezenţa cu un avertisment "Cumpără-ţi şapcă". Arunc un ochi pe mine, ţinuta lejeră îmi spune că s-a încălzit, arunc celalat ochi pe fereastră şi văd soarele lăfăindu-se în voie peste albastrul înalt. E cert, am nevoie de o şapcă începând de acum. Nu stau prea mult pe gânduri şi cu listă în faţă încep cumpărăturile online. Îmi e mai la îndemână metodata asta şi încerc să nu comand lucruri care să-mi ridice pretenţii că ulterior să mă dezamageasca-sapca o pot avea şi-aşa, important e să-mi apere capul de raze. O caut, o găsesc, o pun în coş. Minimul este de 30 de ron. Mai adaug un rucsăcel. O cremă hidratantă. Un deo-roll. Un demachiant şi un săpun lichid.Mă uit în coş, surpriză: Total 168 ron. Portofelul meu geme de aer.Mă uit în el, hârtiile îmi arata o valoare de 220 lei. Până la înmulţire mai e.La ce să renunţ?
· şapca 20 lei
· rucsăcel 20 lei
· crema hidratatanta 30 lei
· Deo-roll 18 lei 
· Demachiant 55 lei
· Săpun lichid 25 lei
Nimic nu e în plus, parcă e în minus şi toate le-am ales fără să mai consult lista. Mi-e frică să mai îi arăt privirea. O las să tacă.Va fi şi vremea reproşurilor. Nu renunţ la nimic şi finalizez.
Cu 50 de lei e musai să o duc până miercurea viitoare. Ştiu că o să mă descurc, întrebarea nu este cum? Ci ce mă făceam dacă într-adevăr îmi plăceau cumpărăturile?

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...