joi, 13 ianuarie 2011

Cine mi-a Luat Veselia?

Ca sunt singura si posaca n-ar trebui sa mai spun,se simte,stiti cu totii.Dar ca sunt singura,posaca si pusa pe harta asta nu stie nimeni.Si cu cine credeti ca m-am rafuit daca nu cu mine?In dimineata asta din nou imi curgea sange din gingii,am gingivita demult si ar trebui sa nu ma mai mire ca sangararile apar frecvent.Nu m-au mirat,m-au suparat de-a binelea.Chiar ieri fusesem la dentist pentru dintele dureros si m-a asigurase ca dupa lucratura nu va mai aparea sangerea prea curand si durerea va trebui sa scada in intensitatea.Asta e adevarat,ma doare mai putin,dar cu sangerarea.Ce-i cu sangerea si ce mai vrea de la gingia mea?
Pun mana pe telefon  si il apelez,ce mai conteaza ca nu si-a inceput programul.Imi simte iritarea si imi recomanda Lacalut si o alta vizita in dupa-amiaza de manine.Sangerea nu se opreste peste noapte.
Trantesc telefonul fara sa ii fi spus ceva ofensator si urat,apoi ma duc la baie unde imi dau drumul la gura.
Ce mai vrei fa,de la lume,tu nu vezi ca in ultima vreme totul te nemultumeste?
Te-ai otarat ca ti-au dat zaharul in punga de plastic,te-ai otarat?
Te-ai suparat ca nu te mai cauta un asa zis prieten,de ce te-ai suparat?
Te-ai intristat ca n-ai ce face in zile de duminica si totusi n-ai facut decat sa cauti un film?
Te-ai demoralizat ca Teo poate sa plece la Viena,dar uiti ca nu te cheama Teo?
Ai facut tot posibilul sa iti cumperi carti in fiecare zi,acum de ce nu mai citesti decat inceputul?A,pentru ca te uiti la filme.
Ti-ai trantit un blog,asta,si nu faci nimic pentru el?
Nu te mai uiti afara,nu mai raspunzi la mailuri,dar ce vrei atunci?
Stii foarte bine ca ianuarie nu-i o luna buna si tot tu ii ceri schimbari.
Tot casti gura insangerata pe la dentisti si pe la cine te mai asculta ca  ai vrea sa revolutionezi intreaga-ti existenta.Si? Schimbarile nu cad din cer,natafleata.
Esti posaca si trista ca un ghem de lana uitat in fundul sacului.Sacul la fundul caruia ai ajuns fara sa faci efort.E vezi,fara sa faci nimic.Lancezesti ca o plosnita batrana si nu faci altceva decat sa-ti arati coltii inrositi la fata asta tanara din oglinda si sa te intrebi cine e?
Si mai infuriata decat cand intrasem,trantesc de data asta usa si ma reped la scris.Sunt un ghem de lana uitat pe fundul sacului,plin de plosnite si pete de sange.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...