sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Din jumatatea mea de lume

Mi-a ramas gatul stramb,stramb pe dreapta.Am avut o fereastra prea aproape si un junghi a intrat ascunzandu-se de blestemele celui cel avuse inainte si s-a ascuns in gatul meu.Sunt cu ochii spre drepta,invelita ca o mumie in  prosoape si cu mainile pline de batiste care si ele sunt pline de lacrimi.Vad lumea pe jumatate si de aici totul e atta de ingust.Gesturile bratelor seamana mai mult cu ale unui dirijor ce si-a pierdut bagheta si acum se precipita in cautarea alteia.Picioarele tepene nu stiu cum sa mai sustina trunchiul,iara trunchiul parca trosneste sustinand gatul cu muschii incorddati.Un milimentru daca se misca junghiul sare ca un arc si un tipat ascutit isi face loc din gura spre disperarea tuturor si mai ales a mea,care,sunt jumatate de om calare pe jumatate de cutii cu antinflamatoare,pe jumatate de scaun cu jumatate cu un chef cat doua de-a tipa,dar de-a tipa dupa :AJUTOR!! :((

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...