marți, 4 ianuarie 2011

Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?

Alta leapsa de la Domnisoara cu scufita. Puteam eu sa "scap" o leapsa?Nu prea...deci daca tot e rost de-o una  sa-i dau drumul. :D


1. Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine ?

Cand am adus acasa diplomele de la olimpiade.O data tata le-a aratat unui prieten zicand . "Vezi,ba,ce poate fie-mea?"

2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?

Pe mama am dezamagit-o  cu atitudinea rezervata si neincrederea.Cand mi-a parut rau era prea tarziu.. :(


3. La ce eşti cel/cea mai bun/ă, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?

Sunt o buna bucatareasa,da,da,de la masa mea nimeni nu pleaca flamand.

4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi ?

Caposenia.


5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?

Daca ar fi vorba de ceva esesntial as putea sa merg foarte departe,depinde de circumstante.

6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tai?


Tata mi-a dat pasiunea pentru muzica si mama dragostea pentru animale.

7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta ?

N-am trait clipa cu pricina inca.

8. Care e cel mai prost om pe care-l cunoşti?

Prost?nu-i prost,e doar dezinformat si traieste undeva la munte n-are sa se schimbe prea curand.Un cioban.

9. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?

Scartaitul usii

10. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat/a?

Io-s emotionata mai la toate. :P

11. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta?

Cand trebuie sa explic unor necunoscuti cum sunt si ce am ma simt penibil.Daca le-as putea arata din prima as scapa mai usor

12. În faţa cui te simţi cel mai pierdut, emoţionat, blocat ?

In fata celor care ma fac sa ma simt mica prin capacitatea lor intelectuala.

13. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul?

Cand e dur

14. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta ?

As vrea sa-mi schimb picioarele si sa-mi alung naivitatea pentru totdeauna.

15. Cu cine vorbeşti cel mai des despre sex ?

Cu verisoara tatalui meu,o de 3 X femeie.

16. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?

Nu mai stiu

17. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti ?

Nu tolerez gelozia extrema.

18. Ce calitate a jumătăţii tale de viata iţi este cea mai dragă?

Rabdarea

19. Care a fost jucăria ta preferată in copilărie ?

Un urs de plus fara ochi si cu haine zdrentuite,asa mi-l aduc aminte,el era frumos cand statea in lada. :D


20. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?

Pe bunicul.


21. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi ?

Tot pe bunicul.

22. Care e domeniul despre care ai vrea să ştii cel mai mult ?

Medicina
23. Cine-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment?

Mama

24. În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înţeles ?

Unii nu stiu de ce eu nu reusesc sa cred mereu in mine.

25. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?

Perseverenta.
26. Unde te simţi cel mai în siguranţă?

In bratele bunicului.

27. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?

Asta s-a intamplat ieri intr-o discutie virtuala cu Edi,el nu m-a vazut pana acum dar mi-a zis asa " Ma inhibi,stii?..esti cea mai inteligenta femeie cu care am vorbit pana acum" Am ramas muta.E un compliment de tinut minte. :-o

28. Care e persoana care te face să râzi, să te simţi relaxat ?
Edi.

29. Pentru ce te rogi cel mai des ?
Nu ma mai rog.

30. Cine te-a influenţat cel mai mult până acum?
Bumicul.

31. Care a fost primul tău vis împlinit?

Intrarea la faculta.

32. În ce an al vieţii tale ai simţit ca te-ai schimbat cel mai mult?
Anul asta,sunt intr-o schimbare perpetua.

33. Ce invenţie din acest secol crezi că are cel mai mare impact în viaţa ta?
Internetul.

34. Care a fost cel mai îndrăzneţ lucru pe care l-ai făcut (sau l-ai face) cu o persoană de acelaşi sex cu tine?

Nu m-am gandit inca.

****
De patru ori am folosit acelasi raspuns."Bunicul".Oare stie cat il  iubesc?

Du-o mai departe daca vrei,dar anunta-ma ca ai luat-o sa te trec pe lista.




Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...