joi, 20 ianuarie 2011

Relatia mea cu cartile

Astazi pun pret pe carte.Leapsa asta  de la doamna profesoara ma face sa vreau prea multe,ma face sa vreau ca povestile din viata mea sa fie scrise de un nume mare.Strasnica nazuinta,nu? :) Sunt curioasa ce mai despar cand e gata completata.

1.Cărui scriitor i-aţi încredinţa sarcina de a vă scrie biografia ?
Nu stiu daca-i pentru el o sarcina mai mult decat este pentru mine o onoare,lui Garcia Marquez mi-ar placea sa-i povestesc despre toate cate le-am facut din pruncie si pana am devenit Seherezada. :)


2.Care sunt motivele pentru care i-aţi încredinţa lui sarcina aceasta?
Profunzimile mizeriei despre care reuseste el sa scrie ma fac sa-mi simt imi simt inima o perla in noroi.


3.Ce carte aţi pune în capsula cosmică ce ar reprezenta Pământul în faţa civilizaţiilor de pe alte planete ?
Greu raspuns,Sa fie Divina Comedie a lui Dante.


4. Cum arată pentru dumneavoastră pauza ideală pentru a citi o carte ?
Prefer sa fac pauze de la lectura nu pentru lectura.Par pretentioasa cu afirmatia asta si chiar sunt.


5. Dacă aţi avea puterea de a “şterge” un personaj de roman,care ar fi acesta ?
Nu ii puterea mea sa fac asta.Toate au fost si sunt acolo intr-o ordine absolut naturala pe care nu-mi permit sa o stric.


6. Care sunt motivele pentru a “şterge” acest personaj ?
Nefiind niciun personaj nu exista niciun astfel de motiv.


7. Cât de mult aţi face pentru a găsi o carte ?
Multe.Intreb pe blog,caut prin librariile virtuale,intreb prietenii,umblu prin anticariate si daca nu o gasesc raman cu un amar ce nu trece pana nu reusesc sa o am in mana.Dorinta pastrandu-se nealterata vreme indelungata.


8.Dacă ar fi posibil să vă întoarceţi în trecut, ce scriitor aţi vrea să întâlniţi?


Pe Octavian Paler


9. Care sunt primele cuvinte pe care i le-aţi adresa ?


"Dragostea s-a nascut prin femeie sau Femeia s-a nascut din Dragoste...?" 


10. Descrieţi biblioteca visurilor dumneavoastră.


O incapere mare dintr-un castel medieval,intunecata si reacoroasa prin care lumina sa nu razbata decat la traderea perdelelor.Fereastra si fie si mare si alaturi un scaun,o masuta mica pentru toate cartile "in lucru" si un pahar mare cu ceai.Pentru mine biblioteca inseamna insingurare.
-----


Vrei sa pui pret pe carte?ia leapsa si du-o mai departe.





2 comentarii:

Zina spunea...

Roxana, îmi pari prea însingurată. E drept că prieteni mai buni decât cărţile găseşti cu greu...

Roxana Trandafir spunea...

Am fost mereu o pasare in zbor...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...