marți, 25 ianuarie 2011

Creionul nazal pentru ochi de soim


Zilele astea am avut o problema serioasa cu respiratia nazala si asa dificitara din pricina faringitei cu care m-am procopsit.Am facut inhalatii si am folosit un creion nazal pentru a mai elibera nasul chinuit de secretii si iritat de la batistute.Intre inhalatii creionul nazal imi era util si foarte la indemana,nu-l foloseam des si nici neplaceri nu-mi aducea dar,pe eticheta lui am intampinat cea mai mare problema,scrisul microscopic pe care de la Mod de intrebuintare nu l-am mai descifrat.
Sunt pur si simplu niste puncte albe pe o folie albastra pe care un om cu miopia mea nu are nici cea mai mica sansa sa le dea forma de litera.Nu e primul produs luat din farmacii cu astfel de prospect,nu e primul cu care ma intorc pentru a primi lamuriri,nu e primul pentru care sunt privita cu surprindere acolo asa cum nu e prima data cand ma intreb de ce pe prospecte se scrie atat de marunt?Din economie la hartie si ambalaj?Ca sa nu vada toata lumea?-desi indicatia e pe toate cutiile,"cititi prospectul inainte de ...".Cum sa-l citesti daca nu vezi bine?iti trebuie interpret sau nu e pentru fraierii miopi,ci pentru soimii ce fac bani din asta?Daca ma plang la protectia consumatorului dau peste un miop sau peste un soim?

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...