luni, 24 ianuarie 2011

Manelizare prin Miziton

De cand banalul scartait de ton a fost inlocuit de armoniosul muziton sunt un client activ al serviciului cu acelasi nume oferit de Cosmote.Nu sunt o impatimita a aceluiasi muziton,ci incerc sa il schimb tocmai pentru a evita plictiseala,o data la doua luni.Ultimul ales ieri era Summer Wine.Dupa ce l-am activat online,in cazul apelului telefonic mi se pare aberant sa dau 0.3 euro pe minut doar pentru o melodie,am dat o raita pe la noutati si descarcari.Eram curioasa.As fi vrut sa gasesc altceva avand in vedere melodia la care ma oprisem,dar topul descarcarilor era asta iara cantecul lui Hazlewood nici macar nu figura in aceasta insiruire.
Uitasem ca tot manelistu' are lelefon si ca trebuie sa satisfaci cerinta clientului daca vrei sa fi firma de telefonie de succes.
Cosmote-ul mi-a oferit un abonament misto,preturi mici,minute nelimitate,mesaje tot la fel de multe,operativitate si un telefon pe masura fidelitati masurate in ani.Pentru ca toate astea la pachet imi conveneau,i-am facut reclama buna.Manelizarea asta insa ii mai scade nivelul aprecierii cu o bila neagra si mare cat cultura acelor cumparatori de manelotonuri raspandite ca icrele in toata reteaua.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...