marți, 1 februarie 2011

Cum m-am plictisit cu spor

Jocurile online sunt toate contra plictiselii,dar eu m-am plictisit de toate cele pe care l-am incercat mai bine de vreo luna.
Am jucat 
Farmerama-un joc cu si despre cresterea animalelor si plantelor in care nu faci altceva decat sa dai click ca sa inumultesti resursele fermei tale.
King -aici is multe,diverse,unele interesante,dar rutinate si previzibile.
Triburile-locul de desfasurare al trupelor celor mai buni cuceritori.

Toate exemplele de mai sus sunt ale unor jocuri care te prind in mreje pe perioada indelungata.Functie de rabdarea pe care le-o aloci risti sa pierzi mai mult decat crezi pentru niste clickuri.Nici unele nu-ti solicita prea tare imaginatia sau creativitatea,ci doar iti ofera o diversitate de culori care au efect hipnotic si te fac sa parasesti spatiul temporal in care te afli si sa dilati energia pentru a nu obtine nimic in afara unei dureri de ochi si alta de cap.
Partea proasta-i ca multi dintre internauti sunt jucatori si ca in loc sa-si stimuleze mintea in vrum fel prefera letargia unor ore fara capat si fara forma.
Eu am renuntat rand pe rand la toate,Farmerama fiind ultimul dintre ele,tocmai pentru ca tin la putinul pe care-l am,timpul.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...