miercuri, 26 ianuarie 2011

Daca nu-i verde nu exista!

Azi am plecat la cumparaturi.Aveam nevoie de o bluza noua care sa duca frigul in locul meu deci raionul articolul de sezon avea sa-mi fie tinta.M-am inarmat cu rabdare,pentru ca de regula urasc cumparaturile si am plecat printre rafturi cu gand sa nu plec cu mana goala.
Intai m-am plimbat de la un capat la altul apoi am vazut esarsele,niciodata nu le rezist si m-am dus la ele,una vernil mi-a facut cu ochiul simtind ca nu faca fata tentatiei si am varat-o in cos.
La stanga erau papucii.Cu ei alegerile sunt foarte dificile pentru ca dimensiunile piciorusului meu de furnica nu se deseneaza decat dupa calapoade pentru copii.Totusi m-am oprit sa-i privesc pana am vazut intr-o lada niste pufosi de umblat prin casa,erau 36 (bingo) nu le-am rezistat si i-am trimis langa esarfa.Vernil si verde,m-am asortat,zic.
Un pic mai departe de pantofi stataeau gentile,gandesc ca n-am bani de genti si ma intorc spre bluze.Vreau tot una verde.Gasesc una crem,alta neagra,alta violet niciuna verde.Si totusi venisem musai pentru bluza.Ce-i de facut? 
Ma mai plimb o data de la un capat la altul si astept o idee.Vine si ideea.Ma intorc peste o saptamana sperand ca in sifonier voi mai gasi tot ce-mi lipseste sau ma poate ajuta sa suport gerul.Abia ies din raceala si bluza era singura salvare,dar daca nu-i verde....?

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...