joi, 6 ianuarie 2011

Cine sunt eu?

Alta leapsa cu semnul intrebarii in coada.Pe asta am luat-o de la Zina.

SUNT: O omida zaluda.
AŞ VREA:  sa zbor cu elicopterul.
PĂSTREZ : Scrisori multe.
Mi-AŞ FI DORIT: sa ma fi nascut in secolul al XIX-lea.
NU ÎMI PLACE: sa numar picaturile de ploaie.
MĂ TEM: de masinile in mers.
AUD: si altceva in afara de muzica.
ÎMI PARE RĂU: ca nu-s mai increzatoare.
ÎMI PLACE: sa cred ca sunt optimista.
NU SUNT: adepta violentei.
DANSEZ: doar in imaginatie.
CÂNT: cum sa nu cant?
NICIODATĂ: n-am fost la mare,
RAR: actionez din impuls.
SUNT CONFUZă: uneori.
AM NEVOIE : de alti ochelari de vedere cat mai repede.
AR FI TREBUIT:  sa lipseasca "trebuie" din dictionarul meu.
AŞ PUTEA: sa plec intr-o excursie chiar acum.
M-AR BUCURA (adaugirea Zinei) : Ei .

Un comentariu:

Zina spunea...

Gata, te-am găsit !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...