joi, 27 ianuarie 2011

Nu-mi place Piersicul si pace

Un cinematograf se va numi Florin Piersic.Piersic ar putea sa fie mandru ca s-a invoit cinematograful sa fie botezat asa,altfel nu vad niciun motiv de asudare mediatica
Cine-i acest Florin cu nume de fructifer?Un antitalent in actorie Ce face el? candva interpreta  roluri de farama-piatra,crai de birja si cutreierator de codri prin filmele de doi bani ale altui "geniu" alde Nicolaescu cel cu o singura idee.Acum ce face?Rasufla cu glume iesite din uz,deplasate si anoste pe la toate televiziunile unde i se face loc de dragul ratingului pe care-l asigura cu astfel de prestatii si nu cu talentul sau.Este intr-adevar un bun narator,dar memoria buna nu-i asigura si calitatea acelor povesti cu care, chipurile,tine lumea cu sufletul la gura.
Pe mine nu ma tine nici macar cu el curios,din doua vorbe a si reusit sa ma plictiseasca,daca mai si glumeste mi-am asigurat starea inerta pentru o buna perioada.Nu reuseste sa ma impresioneze nici macar prin recitari,dar poate la mine-i baiul.Poate nu fac eu parte din publicul de ciocoflenderi ce-i dau titlul de mare,confundandu-l astfel cu cel Popular.
Cinematografia romaneasca va ajunge departe daca astfel de guzgani vor tine capul de afis in proteze.
Singurul lucru de apreciat la acest individ amorf este ca l-a facut pe fi-su.El da,e mare!Un mare regizor!

2 comentarii:

Alexandra spunea...

Permite-mi sa te contrazic de data asta..Pana sa vad piesa "Straini in noapte" am avut o parere similiara cu a ta..dar dupa..well..totul s-a schimbat.

Chiar este un actor extrem de talentat, poate prea putin pus in valoare de acele filme de care spuneai. Mi-ar face mare placere sa-l revad pe scena si nu pe sticla rece a tv-ului!

Roxana Trandafir spunea...

Ma duc sa vad si eu piesa cand o mai fi la Deva,poate o sa-ti impartasesc opinia dupa.

Ps.E voie sa ma contrazici oricand. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...