luni, 3 ianuarie 2011

Seherezada scrie mai departe

Din 29 septembrie am devenit blogarita serioasa si tot de atunci mi-am pus in gand sa depasesec bariera paginilor propri.Doua oferte neserioase am primit,de la un radio online si un alt site dedicat muzichiei ale caror nume nu le mai spun ca sa nu le fac reclama, oferte care ramanand in vant mi-au cam rapit  si mie avantul.Dar totul schimbat de la povestea cafelei scrisa frumos la Timisoara si de  atunci am dat increderii de sine o palma dupa ceafa si am inceput sa scriu incoace si incolo.
Desi descoperisem CeRecomand demult imi lipsise indrazneala de-a face de una singura o recomandare,asta pana zilele trecute cand am trimis recenzie staffului si uite ce ai iesit.
 Is bucuroasa tare si zau dac-as refuza alta colaborare...serioasa. :)

Un comentariu:

Giarmaica spunea...

cul! :) la mai multe colaborari d'astea :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...