luni, 10 ianuarie 2011

Vrei si tu?


Am un dinte cariat.
Mainile imi sunt ocupate cu cuburi.
Destram castel dupa castel.
E suficient sa-mi pipai dintele cu limba.
Dupa fiecare atingere ma trec fiorii
Azez cuburile la loc intr-o forma dreptunghiulara.
Toate se vor in varf.
Fiecare se crede superior celuilalt.
Exemplul cel mai bun e..
Rivalitatea dintre albe si rosii.
In cazul dintiilor meu duelul e la fel
Caria ameninta albeata imaculata cu ciocanele gingiilor rosii.
Intre timp odata perle au devenit gauri negre.
Risipesc cuburile din nou,de data asta.
Estetic.

Dintele pulseaza nervos.

3 comentarii:

Giarmaica spunea...

da-mi si mie daca ai prea multa :)

Giarmaica spunea...

si... fugi la dentist...

Roxana Trandafir spunea...

Estre......Cat toata gura mea de mare si de dat! ;))
La dentistul meu ar putea veni oricine.Da.Are maini de puf.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...