sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Am totul

Am avut parte de cele mai inalte zmee,
De cozi cu zulufi si funde
De flori de camp si rauri de soare,
De joaca si desprinderi din nisip.
Am crescut si-am inceput sa iubesc,
Cerul,vantul,departaea.
Aveam pasiune in gand si
Hotarare in pasi,
Aveam libertatea cartilor
Si sensibilitatea toamnei,
Apoi m-am indragostit de-un curcubeu,
L-am iubit si s-a rupt,
L-am urat si m-a rupt,
Pierdusem incredere,speranta si culoare
Si nu mai alergam spre-nalte orizonturi
Ci asteptam sa cada in palma-mi multe ploi,
Ploi devenisera ochii mei
Si nimeni nu avea sa-i mai vada zambind.
Apoi am devenit calatoare,
Si-am strabatut lumi fara inceput si fara sfarsit
Strigandu-ma,
Pana cand,te-ai oprit langa mine
Si m-am recunoscut in cuvantul tau.
Lasate in urma sunt toate,
Caci pana acum eu nu aveam Nimic.
Pasesc cu mana-ti in a mea mana
Si simt cum dinainte se deschid alte lumi.
Am totul!

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...