luni, 21 februarie 2011

De Ce NU fac Schimb de linkuri


La inceputul inceputului am scris si eu la schimb de linkuri pe unele bloguri,nu multe si nu foarte cunoscute.Voiam sa vada lumea ce am facut.Apoi am renuntat la idee pentru ca mi s-a parut atunci,cum mi se pare si acum,ca alegerea de-a fi intr-un bloroll nu trebuie sa-ti apartina si am hotarat sa Nu mai fac schimb de linkuri.
Blogul povestilor nici macar nu are lista cu linkuri si nici nu e inregistrat in directoare ,daca vreti sa cititi ce citesc deschideti blogul cu muzica .
Dupa comentariul de mai sus se impune sa va mai spun ca:
Nu fac schimb de linkuri pentru ca
- imi respect alegerile si pe ale voastre la fel.
-evit comentarile offtopic 
-incerc sa nu ma departez prea tare de ceea ce ma intereseaza in blogosfera,o lista  lunga si pe care sa n-o deschid decat din politete nu si-ar dovedi utilitatea.
-nu ma intereseaza pozitia in topuri si nici numarul de vizitatori,stiu ca acela care revine a gasit ceva ce i-a placut.
-si pentru ca sunt delasatoare,as intoarce vizitele dupa cum as avea chef.
Deci, Nu multumesc.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Si eu sunt delasator. Singura chestie pe care o fac pentru trafic este sa intru, din cand in cand, pe site-ul unor prieteni, pot sa spun, unde am fost cazati, in Marginimea Sibiului, si o fac pentru a le creste traficul si pentru a-i ajuta in felul asta sa-si atraga clienti. Dar ma bucur ca-mi citesti blogul, sincer, si ma bucur mult si pentru ca-mi comentezi articolasele mele. Si-ti mai si multumesc :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...