luni, 28 februarie 2011

Cum am innebunit langa FaceBook

Cititi mai incet,va rog,pentru ca am nervii intinsi la maxim,mai mult ma dor ochii ingrozitor si mai mult am obosit ingrozitor de cand ma chinui cu logarea pe FaceBook.FaceBook nimic si pace.Sa va povestesc.
Mihaela prietena mea nu prea priceputa in ale calculatorului vrea si ea sa joace CityVille pe marea retea sociala,dar cum n-are cont il foloseste pe al fetei ei.Pana aici nimic spectaculos,insa Mihaela azi uita parola.Si incearca sa se logheze o data,de doua ori,de cinspe` ori...nu-i iese.Cu nervii prastie si tigara in gura ma suna si-mi spune:
-Nu stiu ce faci Devo,dar trebuie sa recuperezi contul fie-mii pana  nu se intoarce de la scoala ca altfel mi se urca in cap.
Eu sensibila la rugamintea ei accept,ii cer cateva detalii pentru a ma loga macar pe adresa de mail a fetei si purced la treaba.Cand ce sa vad?in mail 50 de masaje de la FaceBook,toate cu resetarea de parola.Le accesase ea Mihaela,dar cum engleza stie mai putin nu apasase linkul de validare,ci copiase doar codul de resetare pe care evident siteul nu-l accepta.Ma duc la el si mai incerc o data cu parola pe care Mihaela si-o amintea,FaceBook raspunde ca aceasta-i deja veche,daca vreau sa ma autentific trebuie sa o introduc pe cea noua,aceasta e in regula de ieri.Pun mana pe telefon si imi anunt prietena de descoperire insa,ea sustine sus si tare ca parola nu a fost schimbata pentru ca daca era asa fata i-ar fi spus.
Renunt la conversatia cu ea si ma intorc la asistenta.Citesc si citesc,nici un indiciu care sa ma fi ajutat si pe mine."Ai uitat parola?","ti-ai schimbat adresa de mail?",crezi ca ti-ai fost furat contul?"dar,nicaieri "mai reseteaza o data" sau "schimba parola".
Stateam deja de 75 de minute cu ochii cat ceapa la monitor si incepusem sa transpir de ciuda.Gasesc,nu stiu pe unde,schimba parola,apas si...nu ma lasa!Mihaela blocase contul resetandu-l inutil de atatea ori zile la rand.
Ce sa fac?Le scriu si astept un raspuns.Regeret ca Miha va suporta o criza de furie,dar daca mai incercam o data si nu mergea cea care izbucnea eram eu.
Urasc sa astept,bine macar ca le-am avertizat sa nu faca nimic pana Reteaua nu raspunde sau se autoreseteaza,altfel cine stie cat de tare mi-as fi intins nervii si cat m-as mai fi chinuit sa caut intrari pe la iesiri.


Un comentariu:

Anonim spunea...

Mie azi mi-a zis ca cineva a intrat de pe o locatie diferita de alea de unde intru io, (de parca daca intru de la altcineva de acasa mi-as sparge contul), m-am trezit cu contul blocat si a trebuit sa urmez niste pasi, printre care si schimbarea parolei ca sa mi-l restaureze. Sunt convins ca n-are nimeni nimic cu mine, dar am mai primit niste mailuri de la ei, cand si cand, pt a-mi schimba parola, dar acuma mi-au facut-o! A inceput sa dea rateuri si site-l tov. zucherberg, ce sa facem...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...