miercuri, 23 februarie 2011

Ai repartitor esti condamnat de raceala

Asa se intampla si in blocul meu.Avem repartitoare demult,dar abia acuma le-am descoperit cu totii inutilitatea.Cand le-am montat credeam ca am descoperit secretul facturilor mici la intretinere si controlul absolut asupra caldurii din casa.Ei,era doar o iluzie buna de muls bani pentru doua firme: una cea care le-a montat,a doua care le citeste.Nimic nou pentru tarisoara asta draga.
Acum, dupa o iarna lunga si obositoare,noi contorizatii am sesizat ca suferim de frig din cauza calaoriferelor vechi care nu se incalzesc complet si avem facturi mai mari si viroze mai multe decat vecini de vis a vis care nu-s deloc contorizati.In apartamentele lor e o sauna placuta incat poti sa porti tricouri si sa simti ca-i vara,ba chiar iti vine sa iei fereastra jos sa iasa caldura afara.
Revoltati ne-am dus cu totii la administrator sa ne plagem cu nasul in batista si cu portofelul subtiat,dara situatiunea a ramas la fel.Ba chiar mai rau.Raspunsul lui a fost : "Nu eu va administram cand ati pus repartitoare,daca nu va convine dati-le jos"

2 comentarii:

Anonim spunea...

Din Deva, right? Hotia asta cu incalzirea centrala, nu cu repartitoarele ma scoate pe mine din sarite. Cu repartitoarele poti s-o scoti la capat, eu le prefer. Ideea cu repartitorul e sa nu-l freci toata ziua, pentru ca el inregistreaza diferenta de temperatura, si daca il inchizi si il deschizi toata ziua de-aia iti inregistreaza mult. E de preferat sa-l tii ziua pe o valare medie, la gradatia 2-3, iar seara eventual sa mai cresti cu o treapta.

Roxana Trandafir spunea...

Din Deva,da. Am incercat precum spui sa nu inchid repartitorul si sa pastrez caldura constanta,dar problema e la calorifer.E cald numai in partea de sus.Sa schimb totul nu pot,nu-mi permit banii.Dar,dupa raceala costisitoare de care nu mai scap de-o luna trebuie sa ma gandesc la alternative.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...