luni, 21 februarie 2011

Dezvaluiri in premiera

Pe Catalin nu pot sa-l refuz,slabiciunea mea sunt vocile radio,ce sa fac?,desi daca e sa o spunem pe ai' dreapta pe el l-am apreciat mai mult dupa ce l-am citit,poate pentru ca l-am simtit sobru si uneori sensibil,nu stiu,dar imi place.
Vrea sa-mi vada lista,pai sa-l las s-o vada.
1.Prima oara cand am auzit piesa asta engleza mea se limita la niu iorc. Si in clasa a v-a la fel credeam pana mi-a rupt profa aproape tot caietul in fata celorlalti. :)
2.Mi-e teama sa nu mor intr-un accident de masina.Inca din copilarie am ramas cu trauma asta atunci s-a nimerit sa intre o sapa prin geam pana in dreptul arcadei mele.Nici mai tarziu,insa lucrurile nu au stat mai bine,la 16 ani ajunsesem pe langa banchete dupa ce masina in care ne aflam s-a pupat cu un aro.Un alt treilea si cel mai urat de care am trecut a fost cand ne-am oprit intr-o gura de canal,era noapte,nu aveam pe atunci mobile si nu trebuia decat sa asteptam sa vina cineva si nu era nici tipenie.Acum merg cu trenul,cu trenul oriunde.
3.Pe cand eram mica am fura!da,am furat o masinuta alba din maldarul de jucari al prietenei mele,dar pentru ca tatal ei era politist m-am speriat si i-am aruncat-o a doua zi inapoi fara sa ma vada. :)
4.Nu-mi plac absolut deloc perele si pepenele galben,daca le mananc inseamna ca am poftit la miros si atunci,insa gust,doar gust.
5.Voiam sa ma fac medic desi lesin daca vad sange,voiam sa ma fac astronaut cu toate ca nu stiam nimic despre Zboruri spatiale,ba chiar trebuia sa ajung femeie de serviciu ca sa strang gunoaile din banci.N-am ajuns nici macar asta.
6.Dupa ultima operatie cu aparat gipsat mi-am indepartat singura cizma alba furioasa fiind ca m-au chinuit la spital.Am revenit cum eram acasa si cu un cutit de bucatarie o foarfeca si o andrea am reusit s-o indepartez,apoi am sunat la salvare sa-mi scoata firele.
7. Sunt dependenta de guma de mestecat.
8. Niciodata n-am fost la mare si sunt frustrata din cauza asta
9.Nu mai vorbesc cu necunoscuti de cand unul s-a repezit la mine vorbind in dodi,era bolnav,dar m-a speriat ingrozitor.
10.Am fost ceruta de 4 ori de nevasta pana acum,3 dintre ei erau intalniti pe net si unul nici  nu ma vazuse.


Zic sa scrie despre nescrise si Loopoo ,Tomata, Zina sau Laura.





4 comentarii:

Anonim spunea...

Hai sa scriu, daca m-ai invitat, ce sa fac :))
La o prima citire, cam asta in vine in minte. Am furat. Cum sa nu? Cand eram mic. Am si scris. Aici http://loopoolica.wordpress.com/2011/01/25/din-ciclul-nu-faceti-ca-mine-ca-ca-mine-patiti/ Dar am furat sai acuma, batran, dupa cu am scris tot in articolul de mai sus.
Pe mine nu m-a cerut nimeni de nevasta. Am cerut-o io pe nevasta-mea, numa cand am fost sigur ca nu ma refuza, si nu m-a refuzat. E interesant articolul tau, mai scriu spre seara despre dansul.

Anonim spunea...

Ia sa scriem acuma punctual, la subiect, carevasazica.
1.Tot cu ajutorul muzicii si filmelor am invatat engleza. :a scoala n-am facut, pana la facultate, unde nu ma duceam la curs pt. ca stiam deja.
2.Lui Toma Caragiu ii citise in palma o tiganca cum ca va muri intr-o prabusire, si din cauza asta avea frica de mersul cu avionul. Dar tot intr-o prabusire a murit.
3.Aici am raspuns ieri.
4.Iarna asta am mancat mai multe fructe ca niciodata. SUnt la dieta. Stii ce bine e?
5.Imi place sa ma uit cand mi se ia sang. De curand am citit ca cica aia care fac asta cica suporta mai usor.
7. N-am fracturi.
8. Ciunga mi-a stricat o lucrare dentara pana acum. Mai bine bombonele.
9. Eu ma duc la mare de vreo trei ani, in tabara (sotia si cumnata sunt invatatoare si merg si eu pe langa ele)
9. Nici eu nu vorbesc cu necunoscute. Intai fac cunostinta cu ele.
10. Ce-ai raspuns la acele cereri in casatorie?

Roxana Trandafir spunea...

Dieta fara fructe?Eu nu as putea oricat de mare mi-ar fi motivatia.

Daca spuneam "Da fiecarui barbat din cei patru azi ma pregateam de-al cincilea divort.

Tomata cu scufita spunea...

:) eu am un post cu dezvaluiri de-astea pe vremea cand nu era leapsa. :) uite-l aici: http://www.tomatacuscufita.com/2010/08/11/dezvaluiri-socante/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...