vineri, 18 februarie 2011

Daca mai era nevoie de lamuriri

Draga cititorule,pe acilea,prin tara povestilor mele mai gasesti cuvinte incalcite cu literele amestecandu-se si cuvinte lipsa,dar da-mi voie sa-ti si spun de ce.Ochii mei sunt betegi de cand erau ei ochisori si poarta o dioptrie cat pentru mai multi ochi la un loc,dar asta nu-i tot mai au si strabism si astigmatism si nu prea zaresc ei ce trebuie sa zareasca in fiecare text pe care il scriu.Am intr-adevar o mica problema cu noua scriere la care nu m-am "bransat" si nu cred ca ma voi bransa,dar si cu virgulele pe care le folosesc in exces...in rest sper sa fie toate in ordine.
Pentru ce ti-am spus si pentru lectura uneori greoaie pe care ti-o ofer,iarta-ma!
A ta,
Seherezada.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...