sâmbătă, 19 februarie 2011

Si batranii sunt perversi

Inca din copilarie am fost obisnuita cu discutiile aluzive si cu tenta sexuala ale bunicilor mei si nici reactia de aseara a batranei nu ma surprindea daca nu era (din punctul meu de vedere) total deplasata.
Sa va povestesc ce s-a intamplat.
Una dintre vecine e la spital iar aseara i-am facut amdoua o vizita pentru a o mai indeparta de gandul interventiei ce o asteapta luni.Cand am ajuns era cu asistenta care-i lua tensiunea si am ramas sa asteptam.Nu dureaza mult si femeia in alb pleaca,dar langa vecina isi lasa borcanasul cu termometre.Batrana mea ia borcanasul si iese pe usa ca sa i-l inapoieze.Dupa 5 minute se intoarce toata rosie si cu un zambet pe fata.Se aseaza langa mine si nu mica imi fu surpriza cand,in gura mare,zise:
-Il vazui pe unul gol pusca-cuvintele gol pusca sunt ale mele-ale ei erau mult mai urate.
M-am facut mica de rusine.Celelalte femei insa se impartisera in doua tabere,unele erau curioase de dimensiunile barbatului si altele,putin mai pudice ca mine,se multumeau sa o priveasca dezaprobator.
Toata viata am auzit cum generatia trecuta de a doua tinerete apostrofeaza pe cea tanara cand vine vorba de raporturi sexuale,de conduita,lascivitate,gesturi,atitudini,dar niciodata nu i-am auzit pe batrani spunand: "lasa,nici noi nu suntem mai buni!" si sunt chiar mai rau.Cad de-a dreptul in dizgratie. Inca mai simt gustul amar dupa seara trecuta,eu cu batrana in vizita la spital,sau unde-i posibila goliciunea,nu mai merg.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Acuma, despre barbati, ca cu babele nu prea am cum sa interactionez in aceasta privinta. La tara la bunicii din partea mamei, la Sarata Monteoru, iezista ca si tratament balnear, pe langa cele amenajate, si doua grupuri de balti cu namol, in padure. DOua, pentru ca s-au impamantenit ca "la barbati si la femei". E, si am fost cu tataia la barbati, fireste, si ce bancuri am auzit acolo!, frate, pe niciun site de bancuri nu gasesti bancuri ca acolo! Extraordinara atmosfera, evident falica, masculina, stiu ca nu prea cad pe subiect, dar tot de vulgaritate e vorba. N-am mai fost de mult. Probabil ca ma voi duce in curand pentru niste probleme reale de articulatii, dar sper sa fie acea atmosfera extraordinara pe care am trait-o ca adolescent.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...