miercuri, 9 februarie 2011

Ti-e rau? du-te dracului de suflet si asteapta

Rau.Un rau mare a venit aseara la mine.Era cu varsaturi si frisoane.cu dureri de cap ingrozitoare si ameteli."Trebuie sa fie o indigestie" imi zic. Sun la salvare.O femeie draguta imi pune niste intrebari si la final imi spune ca in 10 minute ambulantierii vor fi langa mine. Stau la doi pasi de statia de salvare a Devei,daca o masina se gasea libera putea sa ajunga si mai repede.Astept.Trece timpul si se dilata pana ajunge la 25 de minte.Vars din nou.Ametesc pe drumul de la baie spre dormitor.Beai o gura de ceai si ma intorc sa vars.Pana imi revin se mai scurg 10 minute.Inca mai am rabdare.Ma pun in pat si tremur,capul imi bubuie ca o percutie.Inchid ochi si numar alte 20 de minute.La usa nici urma de ambulantier.Le mai dau 5 minute si dupa o ora formez 112 a doua oara.
-Ati mai facut o solicitare,imi replica alta tanti sec.
-Si-am ramas cu ea.Mi-e rau,vars,am febra...ce trebuie sa mai am ca ajutorul sa-mi vina?
-Va rog sa mai asteptati putin,inca 10 minute.
Inchid agitatata si ma gandesc la acest etalon de 10.
-10 minute ca sa vina
pentru ca:
le trebuie 10 minute sa primeasca solicitarea;
-10 sa se urneasca din loc;
-10 sa se echipeze;
-10 sa stea la stop;
-10 sa caute adresa;
-10 sa revina din raticire la locul de unde au plecat
Si inca o portie de 10 ca sa repete ce-au facut anterior.
Deva nu-i decat un orasel,la ora aia,19.00, nici macar nu-i aglomerat,stau aproape,dar am primit ingrijiri dupa o 1 si 20 de minute! Daca ti-e rau in orasul asta nu are decat sa-ti fie...de rau.


2 comentarii:

Zina spunea...

Nu numai in orasul tau...Nici in Bucuresti, ca e capitala, nu e mai grozav.
Iti doresc din tot sufletul sa fii sanatoasa cat mai repede !
Nu stiu in ce crezi tu, dar eu am sa ma rog pentru tine.

Roxana Trandafir spunea...

Cred si raman datoare. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...