miercuri, 9 martie 2011

Sunt si eu un numar in agenda ta

Azi mi-am aerisit agenda telefonica,avea prea multe nume si numere pe care mi le aminteam cu greu,nici nu mai stiu cand am schimbat cu aceia al caror nume il citeam un mesaj sau am legat o conversatie.Venise timpul unei schimbari care sa pastreze ordinea prezentului.
Aveam 150 de numere,dar desfasurea crescatoare a literelor imi creea un disconfort si nu o mai recunosteam."Gata,imi zic,fac grupuri grupulete" Si incep.
-Internautii-au cel mai mic grup,sunt doar cativa care au spart zidul de neincredere si m-au convins ca merita mai mult de o conversatie chiar si pe nevazute.
-La indemana: Zidarul,strungarul,geamgiul instalatorul ,cosmeticeana,manichiurista,Upc-ul,taxiul,psihologul,doctorul de familie si stomatologul.
-Colegii-doar pentru cazuri urgente si necesare,atfel de neapelat.
-Doctorii- ma asteptam ca asta sa fie cel mai numeros,dar se pare ca pot sa ma insel.
-Prietenii au fost cei mai numerosi,vreo 30 ei toti.
-Rudele-pentru nunti,cumetrii,botezuri si pomeni,cum altfel?
-Nelipsitii-aici sunt 7 carora pot sa le tulburul si somnul cu rugamintile mele.
Si poate cel mai interesant grup:
Obligatorii-cei pentru care sunt purtatoarea de cuvant a alor mei datorita diplomatiei mele.Oamenii care nu fac placere nimanui,dar cu care trebuie sa vorbesti.
***
Dupa o examinare atenta m-am declarat multumita de rezultatul celor 40 de minute petrecute cu telefonul in mana.Apoi,aproape involuntar,am dat curs intrebarilor ce-mi veneau in minte.Cati dintre cei 150 ma mai pastreaza in telefon?Cine isi mai aminteste ziua mea de nastere?Cum arata ultima conversatie in mintea lui "x" cu care n-am vorbit de mult?Nu trebuia sa sterg vreunul?Cati din grupul nelipsitilor isi va pastra locul la anul?Pentru cine sunt la randul meu nelipsita?Pentru cine doar un numar in agenda?
Desi epidemia telefoanelor ne-a cuprins pe toti de la cele mai mici si mai imposibile varste pana la diferite grade ale evolutiei de orice fel,eu tot mai cred ca telefonul e un obiect de lux pentru ca nu multi reusesc sa-l si foloseasca.Eu nu ma numar printre ei,sunt doar o egoista,ceea ce reiese si din organizarea de mai sus,care nu stie sa fie decat un nume in plus ce cere ajutor.Drept ii?


Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...