marți, 8 martie 2011

Cioca Diabolic sau nevinovat? Adriana Oprea Popescu

Cartea asta statea pe masa din sufrageria Liviei si mi-a atras atentia nu cu titlul,ci prin pata de cafea de pe coperta,am luat-o si mi-am zis ca trebuie sa o citesc,mai ales ca acum  subiectul Cioaca isi pierduse din notorietatate.Imi doream sa-mi verific propria teorie asupra acestui caz si cum puteam mai bine daca nu apeland la scrierea unui om care-i statuse aproape.
N-am sa vorbesc mai jos despre ceea ce stie toata lumea,ci despre perceptiile mele legate de carte.Nu mi-a placut ca desi era o scriitura a unui jurnalist abordarea a fost una subiectiva.Oprea Popescu il judeca pe politist extrapolandu-si parerile dupa fiecare intamplare pe care o traiau impreuna incercand sa-l ajute pentru a-si asigura materialul pentru carte si nu pentru a ajuta in vreun fel ancheta.In ultimul ei paragraf jurnalista isi numeste cartea "marturie",o marturie care sa-i releve lui Patrik adevarul despre tragedia care i-a rapit mama,dar din punctul meu de vedere,aceasta nu contine decat speculatii putin probabile,interpretari personale si adevaruri subiective care pot fi oricand daramate de alte si alte descoperiri.

Restul pe AflaDespre in curand

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...