joi, 3 martie 2011

Romania,dragostea mea

Dintr-o leapsa pesimista pot eu,mama pesimismului, sa fac altceva?Zugravit-am Romania cum am putut mai bine.
Uite asa:
1.Iubesc Romania manelista.la fiecare colt de ulita cate-un confrate am.duduie taraba sub el de atata infratirie cu rockul din venele mele atunci cand trec p-alaturi.
2.Venerez Romania lui Paler,"chestia" aceasta ce se urca pe mine ca o tarantula sufocandu-ma si luandu-mi si ultima resursa pentru (Sub)existenta optimismul.
3.O iubesc cand e caritabila si imi aduce toate medicamentele pe noptiera dupa ce le-am comnadat de peste hotarul ei.
4.Ii ador somatiile si ultimatuurile  cand nu pot sa-mi achit vreo factura.
5.Ii iubesc Romanii cei plini de prejudecati  ce ma marginalizeaza.
6.Ii mangai cainii de care ma sperii la fiecare pas.
7.O iubesc cand ma transforma in caz social ca apoi sa ma foloseasca.
8.Ii apreciez forma  umerilor ridicati in fata nemultumirii mele legate de propria-mi siguranta in deplasare.
9.Ii respect agentii de vanzari ce cauta sa ma fure.
10.Romania e dragostea mea pentru ca in fiecare zi reuseste sa ma alunge.

Esti si tu un pesimist?Fa ce stii cu leapsa asta.

* mai am o leapsa de scris de la doamna profesora,maine fi-va pe ordinea de zi.



Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...