sâmbătă, 5 martie 2011

Dezordine in ordine

Am un sertar ca o trusa de prim ajutor,in el gasesc oricand tot ce-mi lipseste,de la pixuri  si caite pana la pungi menajere si bomboane gumate moi sau pachetul cu guma.Seara trecuta cautam un creion,unul care inca mai avea mina sa subliniez un text pe caietul de engleza al Melisei,fetita din vecini venise fara  penar.De creionul,insa nu era nicaieri.Dechid sertarul si ma uit cautandu-l cu mana pana in fund.Nici urma.
Asta-i buna,scot "trusa de prim ajutor" si o rastorn pe pat.Tot rascolind sa gasesc unealta ce credeti ca-mi vad ochii?

  • 4 chitante de luna trecuta pe care nu le pusesem in plicurile lor desi,asa mi-e obiceiul sa nu se rataceasca.
  • factura cosmote inca neachitata.
  • o clama pe care o cautam demult.
  • un capsator.
  • o scrisoare veche careia ii se rupsese plicul 
  • agenda.
  • 5 pixuri dintre care 3 fara pasta.
  • caietul cu retete.
  • caietul cu citate.
  • caietul cu replici din filme.
  • telefonul lg.
  • incarcatorul lui stricat.
  • Quo vadis pregatita sa fie citita.
  • guma,cum sa lipseasca guma?
  • irul de buze.
  • oglinda.
  • si punga cu maruntis.
Dezamagire,creionul nicaieri.Uitasem unde l-am pus.Unde sa fie daca asta-i sertarul de baza?Cum am putut sa-l ratacesc eu cea atenta si grijulie cu toate?Cine sa-mi ia creionul pentru socoteli? In geanta nu putea fi,acolo nu port mare lucru.Dar unde?Memoria se hotaraste sa nu ma mai incerce mult si vine cu o imagine revelatoare: Il dadusem chiar Melisei dupa alta tema la romana.
Am trimis copila acasa dupa creion si am inceput un caiet pe care am scris : Notita-cea mai buna arma in calea uitarii.O sa fie agenda ordinii,daca nu am sa uit sa o completez.N-am sa uit ca doar nu o sa le pun pe toate in punguta cu numar?

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...