miercuri, 16 martie 2011

Cateva constari fac cat o leapsa

Preluata tot la feminin de la Tomata.

M-am simţit foarte stânjenită atunci când…


A trebuit sa-mi justific o cheltuiala in fata alor mei care nu aveau nici un drept sa se amestece pentru ca era vorba de banii mei si de o cheltuiala mica.


Sunt foarte tolerantă cu…


Posesorii de cani de talie mare desi ma sperii ingrozitor daca ii am in preajma.


În România sunt multe vedete care…


Fac din acest termen un ridicol.


Dacă m-aş plictisi la serviciu…


Mi-as gasi alt job.


Gust umorul…


Cand nu sunt trista.


Ultimul SMS pe care l-am dat sună cam aşa: 


"Ai la mine pe masa o ciocolata calda,ajungi pana se raceste?"


În colecţia de DVD-uri de acasă…


Colectia Tom si Jerry Adevarul.Declaratie de dragoste Jurnalul si cam atat.




Când eram mică, mama…


... imi dadea voie sa ii fur cerceii.


În fiecare vacanţă…


Oboseam nefacand nimic.


Ultima lecţie învăţată a fost…


Scepticismul e tatal optimismului.


Sunt atât de ocupată încât…


Daca nu imi consult agenda uit ce urmeaza.


Ultima minciună spusă a fost:


"Nu am nimic,e doar o stare"















Un comentariu:

Tomata cu scufita spunea...

Ce mesaj frumos :)
Sper ca a ajuns.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...