miercuri, 2 martie 2011

"In premiera"imi place o emisiune la Antena 3

Aseara tarziu,dupa ce m-am plimbat pana mi-au cedat picioarele,am ajuns cu un ceai foarte cald in fata televizorului.N-aveam chef de filme,noua si ingrozitor (mai nou) de urata  Iulia Albu si nici de pareri despre IrinucaIri/Moni.Nu.Am nimerit pe Antena 3 "In premiera",unde am vazut un reportaj cu un om ce nu vorbeste,nu aude si nu vede.Cutremurator.Lacrimile imi curgeau mai repede decat cuvintele dinspre televizor,sensibilitatea mea nu poate fi spectatoarea unor astfel de lectii de viata.Omul asta,asa cum e traieste frumos.se bucura de viata,ia din experienta si din puterea celorlalti,dar si da mai departe...lui Rares ii da putere sa-si cultive simturile ramase vii,iar Rares ii creste frumos sub ochi.
Asta a fost ultimul material pe care l-am vazut.Urmeaza si altele in fiecare Duminica la 21.00,cu Carmen Avram.
Emisiunea isi propune sa arate un reportaj,o ancheta si un portret de fiecare data.
Dand la o parte discursul plin de dramatism a lui Gidea,lipsa de emotie a lui Radu Tudor si gandurile lui Ciutacu ce se visa din nou reporter,o data pe luna macar,ideea acestei premiere mi-a placut.M-a surprins,m-a bulversat ,m-a rascolit si acum ma bucura.Intr-o mare de amante,divorturi,sinucideri manoliste si daniele crud de dezbracate,in sfarsit si-o picatura de viata.
Oare nu vor exploda si altii cu astfel de idei?mi s-a cam acrit de atata bors zilnic.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Si eu am vazut, am ramas marcat . E o lectie de viata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...