joi, 30 decembrie 2010

Anul nou proces imi aduce

In urma cu un an si mai bine am facut o greseala,i-am dat fratelui meu voie sa-si faca un abonament la Tembelefone cel rosu pe numele meu,cu conditia sa plateasca el toate facturile.Ele nu ajungeau niciodata pe adresa mea si nici nu le purtam grija.Totul a fost bine aproximativ 6 luni dupa care,infuriindu-se pentru un cost suplimentar prea mare,a refuzat sa mai achite ceva.N-am stiut.Tot ce trebuia sa fie platit venea pe adresa lui.Tembelefone nu m-a lasat foarte mult in ignoranta si m-a instintat pe telefonul personal ca am o suma restanta de actitat in  valoare de 200 de roni.Sa-mi cada urechile,nu alta.Am cazut de acord cu duduia ca nu eu am folosit respectivul abonament,lucrul asta la nevoie il puteam dovedi cu lista de apeluri,dar,nu ne-am inteles asupra platii.Eu spuneam ca nu ma vad obligata sa platesc pentru ceva ce n-am folosit.Ea o tinea una si buna ca daca apare numele meu in contract nu am de ce sa ma eschivez.Discutia terminata in coada de peste n-a mai avut alte urmari pana ieri...desi imi rugasem fratele sa ma scape de belea,n-a vrut sa ma auda.
Ieri un alt telefon mi-a dat o palma.
-Alo,sunt Cutareasca de la Eos Ksi.Cu duduia Devo as vrea sa vorbesc.
-Devo la telefon.
-Buna ziua,Devo.In baza noastra de date figureaza pe numele asta o datorie catre Tembelefone in valoare de 650 de ron.Este vorba de o factura neachitata la termen care se ridica la 60 de ron.
-In cateva luni suma a ajuns de la 200 de ron la 650 de ron?intreb perplexa.
-Stiati de aceasta suma?
-O stiam mult mai mica.
-S-a ajuns la 650 ron o data cu adaugarea penalitatilor si rezilierea contractului cu Tembelefone.Trebuie sa achiatati suma pana pe 3 ianuarie.
-Nu achit nimic.
-Nu se poate sa ne refuzati.In cazul asta ma vad obligata sa trimit acest dosar in instanta si suma va fi mult mai mare.
-Drum bun.
-Nu fiti obraznica.
-Nu sunt obraznica,doar imi apar drepturile.Nu eu am folosit acest numar.Unul dintre colegii dumneavoastra m-a contactat in trecut si i-am spus ca dovada asta o pot face cu lista de apeluri.
-Numarul e inexistent acum.
-Stiu Cutareasca,stiu,dar undeva exista o baza de date.Asa cum si convorbirile voastre sunt inregistrate chipurile undeva.
-Chiar sunt inregistrate.
-Ma voi folosi de toate mijloacele necesare,daca e cazul si in instanta pentru a dovedi ca se face un abuz.De ce sa platesc dintr-un venit minuscul un serviciu nefolosit de catre mine doar pentru a umple buzunarele Tembelefone?
-Vorbiti cu Beneficiarul sa  achite el factura.
-Nu o va achita sunt sigura.
-Atunci strangeti bani sa platiti dumneavoastra.
-Nici nu ma gandesc,ne vedem la tribunal.
-In urma repetetatelor noastre incercari amiabile nu am ajuns la niciun rezultat.Va trimit dosarul in instanta.La revedere.
-La revetribunal,Cutareasco.

2 comentarii:

Giarmaica spunea...

stai linistita ca nu te cheama nimeni niciunde... am un prieten care are o "restanta" de vreo 5-6 ani la aceeasi Tembelefonie si tot doarme linistit... in cel mai rau caz, n-o sa te mai lase sa-ti mai faci la ei... dar... nu-i stres..

Roxana Trandafir spunea...

N-am nici o tresarire in plus.Dar atitutidenea recuperatorilor astora mi se pare un abuz neprofesionist.Pentru amenintarile lor nu exista vreo lege,pt datornic insa da.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...