vineri, 10 iunie 2011

Schimbare,schimbare...

Îmi plac schimbările mici şi plasate în perioade scurte de timp.după cum se vede nici jurnalul nu poate scăpa de obiceiul ăsta şi prin urmare o să vedeţi pe aici una, alta,puţine,multe,nu ştiu Singura invariabilă este culoarea. Pentru că aşa îmi place mie, verde, pur, peren, graţios... îmi place.
Aşa cum şi:



  • Feisbuc.
  • tuităr
  • ăbaut
  • s-ar putea să-ţi placă şi...
  • poţi să mă duci la tine în căsuţa de mail...
  • să cauţi între cuvinte
  • să mă citeşti în google
  • dacă nu vorbim aceeaşi limbă poţi să tălmăceşti cuvintele mele.
  • să vezi ce-am scris mai cu spor
  • şi să dai paginile poveştilor înapoi.



Dacă îţi place, poţi să te întorci. Sunt pe aici, pentru că, asta nu-i un jurnal, e investiţia mea în verde.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...